سال نو مبارک
مرکز رشد و نوآوري نوروز باستاني و حلول سال نو را به واحد هاي فناور و تمامي همکاران گرامي تبريک مي گويد
316253.mp3
سال نو مبارک

نوروز تنها بهانهاي براي تبريک گفتن نيست، بلکه فرصتي است براي به جا آوردن سنتهاي ديرينهمان. مرکز رشد و نوآوري نوروز باستاني و حلول سال نو را به واحد هاي فناور و تمامي همکاران گرامي که در يک سال اخير به رشد و تعالي حوزه فناوري ياري رساندند تبريک و تهنيت عرض نموده و آرزو مي کند که سال پيش رو سالي سرشار از موفقيت، سلامتي و نويد بخش افکار نو کردار نو و تصميمهاي نو براي آينده باشد.
بهار شوق انگيز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد. لبتان پر خنده، قلبتان از مهر آکنده، دولتتان پاينده و نوروزتان فرخنده باد.
از طرف تيم اجرايي مرکز رشد و نوآوري
: